Biuro Prasowe Horeca
Daj nam się popisać
Wirtualny spacer po hotelu – rozwiązanie dla segmentu MICE i nie tylko
Czy zdarzyło Ci się kiedyś przyjechać do hotelu, który w rzeczywistości wyglądał inaczej, niż go sobie wyobrażałeś, oglądając zdjęcia w internecie? Wiele osób odpowie - tak. I nie wynika to wcale ze złych praktyk, czy mocnego retuszu zdjęć, a z ludzkiej percepcji. Obrazy bowiem działają na nasze emocje oraz wyobraźnię, zatem zapamiętujemy nie stricte to, co zobaczyliśmy, a to, co poczuliśmy.
2023-02-10, 09:36
Jak wybrać profesjonalne środki czystości?
Co jest najważniejsze w hotelu i restauracji? Z jednej strony wszystko zależy od indywidualnego podejścia – w końcu ile ludzi, tyle opinii. Niektórzy odpowiedzą, że panujący tam klimat, wystrój wnętrz, czy jakość obsługi. Jest jednak jedna rzecz, na którą uwagę zwracają wszyscy Goście – czystość. Mimowolnie zwracamy uwagę na zapach, stan umeblowania i wykładziny, czystość toalet i łazienek, czy stan pościeli i ręczników w pokoju hotelowym.
2023-02-07, 11:30
Jaka powinna być idealna zmywarka? Podpowiadamy.
Niezawodna i prosta w obsłudze oraz niedroga w utrzymaniu zmywarka. Brzmi niewiarygodnie? Tak może się wydawać, dopóki nie pozna się oferty na wynajem sprzętu zmywającego firmy Classeq. Warto sprawdzić, co proponuje lider na światowym rynku zmywarek kapturowych i podblatowych.
2023-02-07, 11:00
Najczęstsze rodzaje oszustw z wykorzystaniem kart kredytowych w branży hotelarskiej
Hotele są postrzegane jako łatwy cel dla oszustów. Jeśli Twój personel jest niedoświadczony lub pracownicy wracają po dłuższych okresach nieobecności, zwiększa się prawdopodobieństwo pomyłki. Gdy dodatkowo chcesz szybko nadrobić straty z pandemii, rośnie ryzyko, że padniesz ofiarą oszustwa z użyciem karty kredytowej.
2023-02-01, 11:34
Prawdopodobnie najstarszy pracownik polskiej branży hotelarskiej
Jak co roku, poza czasem pandemicznym, Airport Hotel Okęcie zorganizował Spotkanie Świąteczne dla pracowników i współpracowników. Tym razem odbyło się ono 20 grudnia.
2023-01-31, 10:51
Czy środki czyszczące wykorzystywane w kuchni mogą być eko?
Troska o środowisko naturalne i ekologiczne podejście do biznesu stają się coraz bardziej wyraźne, także w branży HoReCa. Wiele obiektów wpisuje w swoją politykę zasady proekologiczne. Również Goście zwracają uwagę na ekologiczne rozwiązania miejsca, które odwiedzają. I o ile w wielu przypadkach można zastosować proste rozwiązania, aby stać się lokalem eko, o tyle w przestrzeni kuchni pojawiają się trudności.
2023-01-31, 10:03
Restauracja Polska – kultowe miejsce i ikona kuchni polskiej.
Mimo że pandemia covid 19 mocno dała w kość branży HoReCa, na polskim rynku wciąż działa ponad 70 tysięcy restauracji. Mają różne lokalizacje, wystrój, menu, a każda z nich ma swoich stałych Gości. Są jednak takie lokale, które zdecydowanie wyróżniają się na tle innych. Dzisiaj opowiemy Wam o jednym z nich.
2023-01-27, 09:44
Zaliczka, czy zadatek? Kilka słów o księgowaniu przedpłat
Wynajem pokoju w hotelu, czy to w opcji RO, czy BB lub szerszej, zawsze opiera się na umowie zawartej pomiędzy obiektem a Gościem. Najczęściej występuje ona w postaci obecnego w każdym hotelu regulaminu, który określa ogólne warunki rezerwacji oraz przyszłego pobytu Gościa w obiekcie. Znajdują się w nim między innymi informacje dotyczące zagwarantowania rezerwacji za pomocą preautoryzacji karty kredytowej lub przedpłaty w postaci zaliczki, lub zadatku.
2023-01-26, 09:47
Wyzwanie gastronomii: solidny sprzęt i serwis w rozsądnej cenie
Masz już serdecznie dosyć swojej wysłużonej zmywarki? Ciągle się psuje i zawodzi w najmniej oczekiwanych momentach, a ciężko jest znaleźć odpowiedniego specjalistę do naprawy tego przestarzałego modelu? Ułatw sobie i swoim pracownikom pracę i zapoznaj się z możliwościami jakie dają dziś najlepsze firmy!
2023-01-24, 09:40
Czy da się sprzątać pokój hotelowy i szybko, i dokładnie?
Czwartek, środek sezonu konferencyjnego. Po zakończeniu doby hotelowej, z małym poślizgiem, Goście zwalniają wszystkie pokoje. Mamy trzy godziny na przygotowanie się do przyjazdu kolejnej, równie licznej, grupy. Na pokładzie są wszyscy pracownicy działu housekeepingu, praca wre. Okazuje się, że nie udaje się posprzątać wszystkich pokoi na czas. Organizator konferencji nie jest zadowolony. „To nie było możliwe do zrobienia” – mówi Pani Magda, pokojowa. Czy to do końca prawda? Jeśli tak, to dlaczego tak się stało?
2023-01-24, 08:45
Kurt Scheller gwiazdą siódmych warsztatów kulinarnych Akademii Mistrzów Smaku by Belvedere
Żaden wybitny szef kuchni nie może obyć się bez używania tych produktów w swojej kuchni. Co to może być? Oczywiście ryby i owoce morza. Były one tematem kolejnych, siódmych już warsztatów kulinarnych Akademii Mistrzów Smaku by Belvedere. Zajęcia odbyły się w dniach 12 – 13 stycznia 2023 roku w Atelier Chefs Culinar. Organizatorzy zadbali o solidną dawkę wiedzy dla młodych adeptów sztuki kulinarnej pod czujnym okiem wybitnych trenerów kulinarnych: Kurta Schellera i Tomasza Łagowskiego oraz ekspertów merytorycznych, Tomasza Koleckiego i Pawła Gruby.
2023-01-23, 09:45
Nie taki HACCP straszny, jak go malują
Nie da się ukryć – HACCP nie ma za dobrej opinii wśród pracowników gastronomii. Traktowany jest raczej jako zło konieczne niż jako przydatny element zarządzania działaniami restauracji. Masa papierologii i, wydawać by się mogło, zbędnej pracy, zabierającej czas, w którym można by zrobić masę pożyteczniejszych rzeczy. Czy jednak HACCP to jedynie przykry obowiązek?
2023-01-17, 09:43
Jak ograniczyć koszty w gastronomii i zagwarantować sobie spokój w niepewnych czasach?
Wraz z początkiem 2023 roku następuje czas refleksji, co można byłoby zrobić, aby z łatwością przejść przez okres zimowych miesięcy poza sezonem, gdy dzieje się nieco mniej, niż w dalszej części roku. Do tego z tyłu głowy ciągle krążą myśli o obecnej sytuacji na rynku spowodowanej niezbyt przyjemnymi czynnikami, takimi jak wojna za naszą wschodnią granicą czy galopująca inflacja. A tu akurat należy wymienić część sprzętu gastronomicznego wyeksploatowanego po intensywnym sezonie. Tak, to zdecydowanie moment na poszukiwanie rozwiązań gwarantujących nam spokój w niepewnych czasach. Jednym z pomysłów jest wynajem sprzętu zmywającego – dlatego sprawdźcie koniecznie ofertę Rental CQ proponowaną przez firmę Classeq.
2023-01-10, 11:49
Czystość i zapach a wizerunek hotelu i restauracji
Gość wchodzi do hotelu. W recepcji wita go uśmiechnięta recepcjonistka, wnętrza prezentują się bardzo elegancko i zachwycają. „To będzie udany pobyt” – myśli sobie w duchu. Następuje proces zameldowania. Gość zostaje zaproszony na fotel, otrzymuje powitalnego drinka. Ma czas, aby rozejrzeć się wokół. Właśnie… w tym momencie zauważa, że piękna, drewniana podłoga w lobby jest mocno zniszczona i porysowana. Ten fakt nie zakłócił jeszcze jego spokoju, w końcu przyjechał się zrelaksować. Po wypełnieniu dokumentów kieruje się do swojego pokoju, a tam… nieprzyjemny zapach po poprzednich lokatorach, zapewne goszczących z psem. Nie, nie tak miało być.
2023-01-10, 11:47
PMS - problem czy rozwiązanie dla hotelu? Lech Musiałek, twórca programu hotellion [wywiad]
Rzadko zdarza się porozmawiać z twórcą programu hotelowego. My natomiast mieliśmy okazję przeprowadzić pasjonujący wywiad z Lechem Musiałkiem, właścicielem PMS Labs, producentem wchodzącego na rynek hoteli premium programu hotellion.
2023-01-09, 13:32
W rok 2023 wchodzimy z optymizmem, czyniąc ambitne plany – Jacek Piasecki, Airport Hotel Okęcie [wywiad]
O sukcesie, jakim było odzyskanie 65% pracowników, którzy w pandemii COVID-19 odeszli z hotelarstwa, a także szalejącej inflacji, galopującym popycie, dobrym wyniku finansowym, podsumowaniu 2022 roku i planach na 2023 rok rozmawiamy z Jackiem Piaseckim, Dyrektorem Generalnym w warszawskim Airport Hotel Okęcie.
2023-01-09, 13:30
Elavon i jego wyjątkowe podejście do współpracy z hotelarzami
Czy edukacja klientów jest ważnym filarem działalności firmy obsługującej transakcje płatnicze? Jak zachowania i potrzeby klientów wpływają na rozwój używanych narzędzi? Dlaczego zapewnienie bezpieczeństwa to najwyższa wartość? Czy warto stawiać na bezpośrednie relacje z klientem? O tych i wielu innych, dla niektórych osób dotąd nieznanych, aspektach prowadzenia działalności w zakresie obsługi transakcji płatniczych opowiedział nam w wywiadzie Michał Meirowski, Dyrektor Sprzedaży Rynku Hospitality na Polskę i Europę środkowo – wschodnią w firmie Elavon.
2023-01-03, 09:39
10 przykazań w pracy każdego kelnera
Wszyscy lubimy czytać zestawienia i rankingi, by dowiedzieć się co będzie na kolejnych pozycjach. Zdarzyło się przeglądnąć, prawda? Na tym fenomenie polega zresztą m.in. program Familiada – jeden z najdłużej utrzymujących się na antenie teleturniejów. Znawcy internetowych trików wiedzą, że doskonale klikają się artykuły zatytułowane „7 największych…”, „10 najbardziej luksusowych…” czy „Zobacz 5 najgroźniejszych…”.
2023-01-02, 09:40
Księgowość w hotelu może być prosta!
Księgowość. Horror wszystkich pracowników hotelu, którzy wystawiają paragony, czy faktury, a także kadry zarządzającej odpowiedzialnej za ten fragment hotelowego życia.
2022-12-29, 09:30
Airport Hotel Okęcie z dobrą energią dla chorych dzieci
Airport Hotel Okęcie często gości w swoich wnętrzach konferencyjnych prestiżowe wydarzenia, którym towarzyszą różnorodne akcje charytatywne. A jako podmiot odpowiedzialny społecznie - z wrażliwym na świat i drugiego człowieka personelem - równie często podejmuje działania wspierające innych. W grudniu, miesiącu, który kojarzy się z obdzielaniem dobrem, hotelarze postanowili umilić dzieciom przebywającym w warszawskim Centrum Zdrowia Dziecka pobyt w placówce. Wcielając się w rolę Świętego Mikołaja, przekazali chorym maluchom 150. ręcznie wykonanych maskotek z metką ich przyjaciela - Airport Hotel Okęcie.
2022-12-28, 09:30
Opinie Gości, które mają MOC
O tym, że opinie Gości są ważne, nie trzeba chyba nikogo w branży HORECA przekonywać. Jednak ich potencjał wykracza znacznie poza ciepłe słowa na temat hotelu i jego obsługi. Odpowiednio zbierane, zarządzane i wyświetlane opinie, wyróżnią obiekt spośród setki innych, przyciągną więcej Gości, zachęcą do korzystania z usług dodatkowych i poprawią jego pozycje w Google. Wystarczy jedynie zaopiekować się nimi, tak samo, jak Gośćmi.
2022-12-27, 10:03
Jak zwiększać wartość sprzedaży zamówień telefonicznych?
Przedziwne, covidowe lata 2020 i 2021 to czas, w którym znacznie zwiększyło się zainteresowanie restauratorów serwowaniem dań i napoi na wynos. Choć wzrosty obrotów w tego typu sprzedaży były obserwowalne wraz z rozwojem poziomu zamożności społeczeństwa i rosnącym tempem życia, zapotrzebowanie na „wynosy” i dostawy w ciągu ostatnich lat wystrzeliło do rozmiarów dotychczas niewyobrażalnych. Można zauważyć, że niektóre restauracje radzą sobie z takim rodzajem usług gorzej, inne natomiast doskonale – co ma odzwierciedlenie w obrotach, popularności oraz ilości pozostawianych przez Klientów opinii. Jakie czynniki wpływają na sukces w tej materii?
2022-12-23, 09:30
Elavon bliżej hotelarzy na grudniowej edycji Hotel Meeting w Poznaniu
Grudzień 2022 roku. Poznań, Andersia Hotel & SPA, a member of Radisson Individuals. Stu pięćdziesięciu uczestników konferencji Hotel Meeting i Hotelowego Xmas Party oraz wielu dostawców produktów i usług dla hoteli. Pośród nich Elavon – dystrybutor rozwiązań płatniczych, którego logo jest często spotykane na potwierdzeniach z terminali w wielu obiektach noclegowych, co świadczy o szeroko zakrojonej współpracy z hotelarzami.
2022-12-22, 09:30
Wojciech Chojnicki, prezes Classeq Polska podsumowuje rok w gastronomii
Podsumowanie roku 2022, trendy i wyzwania na kolejne lata – rozmawiamy z Wojciechem Chojnickim, Prezesem Zarządu Classeq Polska.
2022-12-21, 10:32
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy | Zgoda cookies
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.