Biuro Prasowe Horeca
Daj nam się popisać
Jak wykorzystać 100% możliwości szkoleniowych kursu video dla kelnerów?
Dobrze wiesz, że w branży gastro półśrodki nie zdają egzaminu. Wyrób seropodobny zamiast sera na pizzy obniża ocenę pizzerii. Połowa standardowego składu personelu nie obsłuży Gości w oczekiwany sposób. Zadbaj więc o to, by wykupione dla pracowników szkolenie: Gastrolekcje – Intensywny Kurs Kelnerski Video, zostało w pełni wykorzystane!
2022-10-17, 09:06
Metoda na skuteczne szkolenie młodego pokolenia
Zauważ czym aktualnie zajmują się młodzi ludzie. W skrócie: pochłanianiem ogromnych ilości treści video. Wykorzystaj to, dając im możliwość zapoznania się z wiedzą gastronomiczną właśnie w takiej formie. Docenią to!
2022-10-07, 08:51
Jak przydzielać pokoje zgodnie z oczekiwaniami gości?
Znamy dwa główne sposoby prezentowania pokoi hotelowych w systemie PMS. Pierwszy rodzaj to grafik (zwany czasami diagramem), w którym recepcjonista widzi pokoje oraz ich zajętość w ujęciu kalendarzowym. W ten sposób pokoje są eksponowane m.in. w systemach Chart, Plaza, Hotelgram czy Brilliant. W systemach drugiego rodzaju pokoje nie są widoczne dla recepcjonisty i działu rezerwacji – widoczna jest lista rezerwacji, możliwe jest ręcznie przydzielenie pokoju, acz standardowa opcja tego procesu to przydzielenie pokoi na kategorię. Taką funkcjonalnością cechują się S4H, Opera czy Fidelio, czyli systemy do obsługi hoteli o znacznej liczbie pokoi.
2022-10-05, 10:22
Z cyklu: „Gdyby PMS potrafił…”
Zmorą każdego dyrektora i kierownika w hotelu zarządzanym w oparciu o USALI jest precyzyjny podział przychodów i kosztów na właściwy dział, który powinien być z nich finansowany i obciążany. Działania te zabierają czas, który powinno się przeznaczać na zupełnie inne aktywności, więc… praktycznie się tego nie robi. A właściwie robi, ale w oparciu o wcześniej zdefiniowane, standardowe rozdzielniki, które przekłamują realne dane przychodowe i kosztowe.
2022-09-23, 09:32
Na szkoleniu niczego się nie nauczę
Standardowa sytuacja, można by rzec: klasyk. Czerwiec 2022, Pan Janusz, lat 53, hotelowy konserwator i elektryk z zamiłowania i fachu. Wszystkie instalacje zna, wszędzie robił, wszystko montował. Ofertę gniazdek i kabli zna tak, jakby sam je produkował. Ten produkt jest dobry, ten jest zły, ten jest lichy, ten się dobrze układa. Pan Janusz zna wszystkie materiały do instalowania. Wszystkie, o ile oczywiście mówimy o tych, które były dostępne na rynku w 1998 roku, gdy Pan Janusz startował ze swoją działalnością i interesował się tematem.
2022-09-22, 11:27
Zamień napęd do tacy w kelnera
Zapytaj restauratorów i zarządzających restauracjami (także hotelowymi) o trzy największe problemy dzisiejszych czasów. Większość z nich odpowie: inflacja, rosnące koszty surowców i mediów oraz gigantyczne problemy ze znalezieniem pracowników.

Dwa pierwsze problemy powodują, że musimy podnosić ceny dań, co z kolei często – jak się słyszy – prowadzi do zmniejszenia zainteresowania wizytą w restauracji. Konieczna jest dbałość o szczegóły i daleko idąca optymalizacja kosztów, w tym odpowiednie wykorzystanie czasu pracy. Spróbuj jednak mocniej „docisnąć” swoich pracowników, a okaże się, że tempo pracy, presja i oczekiwany profesjonalizm przetrzebią Twój zespół bardzo szybko. Powstaje rotacja – jakże znienawidzone przez nas słowo.
2022-09-15, 11:22
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy | Zgoda cookies
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.