Czy jesteś Google-like?
Co robimy, gdy chcemy się dowiedzieć jakie jest znaczenie słowa tujon? Wpisujemy w Google. Rzadziej w Bing, jeszcze rzadziej w Yahoo czy DuckDuckGo. Co robimy, gdy chcemy się dowiedzieć kto dzwoni z nieznanego nam numeru? Wpisujemy w Google. Rzadziej w Bing, jeszcze rzadziej w Yahoo czy DuckDuckGo. Co robimy, gdy chcemy znaleźć coś w naszym PMS? Zastanawiamy się którą listę/kartotekę otworzyć. Goście? Firmy? Rezerwacje? Meldunki? A może archiwum rezerwacji? Gorzej, gdy część najważniejszych informacji leży w porozrzucanych po dysku plikach excelowych.
2022-10-20, 13:11

Załóżmy zatem, że mamy szczątkowe informacje – dyrektor rzucił hasło, a my mamy sprawdzić co jest na rzeczy. Sprawdzamy więc kolejno dane bazy, tracąc cenny czas. Im większa baza gości – tym dłużej zajmuje wyszukiwanie, bo program musi przesiać spore paczki danych.

A teraz wyobraź sobie, że masz w PMS tylko jedno pole wyszukiwania, w dodatku znajdujące się w intuicyjnym miejscu. Wpisujesz tam to, co wiesz na temat rezerwacji, na przykład owe hasło, które recepcji zadał dyrektor, a program podpowiada rozwiązania, znajdując w bazie PMS wszystko, co może być związane z interesującym Cię tematem. Możesz wpisać fragment słowa – program sobie poradzi. Co więcej – nie musisz wpisywać wszystkich liter. Gość opuszcza parking, a portier dojrzał tylko końcówkę tablicy rejestracyjnej „69S” – wpisujesz frazę do wyszukiwarki, a program podpowiada do którego gościa należy samochód, znajdując 69S w pełnym numerze rejestracyjnym samochodu.

Poza wynikami wyszukiwania system pokazuje powiązane kwestie – rezerwacje, meldunki, rozliczenia gościa, jego dokumenty. Jeśli wyszukujesz nazwisko gościa – w prosty sposób pozyskujesz informacje na temat jego statusu, częstości rezerwacji, częstości anulacji (!), historii pobytów. Możesz działać błyskawicznie! Co więcej – program jest w chmurze – można zapomnieć o widzianym co jakiś czas kółeczku, wyszukującym dane w PMS. Rozmowy z recepcjonistami hotelowymi pokazują jasno – najbardziej brakuje im… czasu, a to właśnie oszczędność tego surowca zapewnia wyszukiwarka Google-like w PMSie.

Właśnie taka – podobna do Google – wyszukiwarka cechuje polski system PMS hotellion, który został stworzony od podstaw przez polskich informatyków, od lat wdrażających i serwisujących najbardziej znane na świecie PMSy. W wyniku wieloletnich obserwacji i rozmów z hotelarzami mogli oni wyciągnąć wnioski i zaproponować rozwiązanie, które agreguje najlepsze funkcjonalności owych PMSów, wzbogacone o dodatkowe, innowacyjne funkcjonalności.

hotellion to nowoczesny system PMS pozwalający na najbardziej wydajne zarządzanie hotelem. PMS Labs, twórca hotelliona, od 27 lat specjalizuje się w zwiększaniu wydajności i wyzwalaniu potencjału firm i hoteli poprzez zastosowanie rozwiązań informatycznych, które usprawniają zarówno zarządzanie, jak i codzienną pracę szeregowych pracowników. Firma ma za sobą setki wdrożeń, a dla dziesiątek firm stale korzysta z usługi wsparcia. Lista firm, dla których PMS Labs pracuje, obejmuje znane na całym świecie marki. Wdrożenia oparte są tylko i wyłącznie na własnych rozwiązaniach oraz solidnych i doświadczonych partnerach, oferujących najlepsze rozwiązania na rynku. hotellion to profesjonalny program do zarządzania hotelem powstały na bazie doświadczeń menedżerów pracujących w najlepszych polskich hotelach. Więcej informacji na www.hotellion.pl lub pod nr telefonu +48 32 279 22 50.

KONTAKT / AUTOR
Anna Horeca
Biuro Prasowe Horeca
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.