Biuro Prasowe Horeca
Daj nam się popisać
Oszczędnie, a profesjonalnie – jak przygotować Twoją smażalnię ryb do sezonowego otwarcia?
Pewne małżeństwo z Pucka od lat prowadzi małą smażalnię ryb we Władysławowie. Pomimo swoich niewielkich rozmiarów, w okresie wakacyjnym lokal obsługuje nawet kilkaset klientów dziennie! Właściciele osobiście serwują pyszną, świeżą rybę i goście wracają do nich, a także polecają ich usługi swoim znajomym. Państwo Karpińscy zapewniają obsługę na najwyższym poziomie, ale ostatnio mają niemałe zmartwienie. Po poprzednim wymagającym sezonie ich znakomita zmywarka do naczyń odmówiła posłuszeństwa, a obecne ceny sprzętu nie napawają optymistycznie. Czy jest dla nich jakieś rozsądniejsze niż kupno nowej rozwiązanie? Nie chcieliby podawać posiłków w naczyniach jednorazowych.
2023-04-04, 12:00
Jak przygotować hotel lub restaurację na święta wielkanocne?
Święta Wielkanocne to jedna z najważniejszych okazji w roku do rodzinnych spotkań. W coraz większej ilości przypadków funkcję domu gościnnego przejmuje hotel. Wielu Gości przyzwyczaiło się już do spędzania Świąt poza stałym miejscem zamieszkania i zaprasza całe swoje rodziny na wspólny wyjazd. Skoro okazja jest wyjątkowa – to i miejsce musi spełnić najwyższe normy jakości. Tym bardziej że takie świąteczne pobyty nie należą do najtańszych. Dlatego też każdy oczekuje doskonałych warunków pobytu, w tym idealnej czystości. Takiej, jaką zapewniłby swoim Gościom we własnym domu. Hotel musi się więc dobrze przygotować, aby spełnić wymagania przyjezdnych.
2023-03-28, 12:00
Właściciele sezonowych lokali gastronomicznych i ogródków restauracyjnych – to propozycja dla Was!
Nadchodzi wiosna, zaraz potem lato. W związku z tym swoją działalność odwieszają sezonowe lokale gastronomiczne, a także planowane jest otwarcie ogródków restauracyjnych. Teraz jest właściwy czas na to, aby wszystko dokładnie zorganizować – menu, zatrudnienie pracowników, asortyment podawanych napojów, godziny otwarcia, wystrój czy wnętrze. Należy jednak pamiętać także o jednej bardzo ważnej kwestii – wyposażenia kuchni w profesjonalny i bardzo wydajny, gotowy do obsługi dużej ilości gości, sprzęt zmywający. Co, jednak gdy taka profesjonalna zmywarka nie jest potrzebna przez cały rok, tak jak w przypadku tych biznesów? To żaden problem. Przychodzimy z gotowym rozwiązaniem.
2023-03-27, 15:00
Czy warto organizować konferencje zawsze w tym samym obiekcie?
Wiele hoteli szczyci się tym, że ma swoich stałych klientów. Takich, którzy od lat wybierają jego usługi, znają na wylot ofertę, możliwości jakie daje, pracowników. Dotyczy to zarówno pobytów indywidualnych, jak i szkoleń, konferencji, czy bankietów.
2023-03-27, 11:00
Daleko, a jednak blisko – poznajemy japońskie smaki na warsztatach kulinarnych Akademii Mistrzów Smaku by Belvedere w Łazienkach Królewskich.
Zastanawiacie się zapewne, co wspólnego mają warszawskie Łazienki Królewskie z Japonią? Otóż ósme warsztaty Akademii Mistrzów Smaku by Belvedere odbyły się właśnie w tym miejscu, w wyjątkowej restauracji Belvedere. Młodzi adepci sztuki kulinarnej mieli tym razem możliwość pracy z dwoma wybitnymi szefami kuchni oraz wzięcia udziału w kolejnym wykładzie eksperckim w prestiżowych wnętrzach XVIII – wiecznego budynku Nowej Oranżerii.
2023-03-23, 11:00
Bezpieczna strefa spa – jakie środki dezynfekcyjne wybrać
Strefa SPA to ta część hotelu, obok kuchni i restauracji, w której ogromne znaczenie ma używanie odpowiednich środków dezynfekujących. Tutaj bowiem powierzchnie i sprzęty mają bezpośrednią styczność z ciałami Gości.
2023-03-21, 11:00
Ludzie, których na co dzień nie widać w hotelu
Hotel to ludzie. To oni tworzą klimat miejsca, dbają o jakość pobytu Gości, zarówno mając z nimi bezpośredni kontakt, jak i będąc „na zapleczu”.

I o ile pracownicy obsługujący Gości podczas ich pobytu są wyraźnie zauważalni, o tyle często zapominamy o pracownikach, których na co dzień nie widać. A niesłusznie! To oni bowiem dbają o to, aby wszystko w hotelu działało jak trzeba.
2023-03-20, 10:00
SOS dla hotelarzy: jak radzić sobie z plamami na meblach tapicerowanych
Meble tapicerowane to zdecydowanie jeden z wygodniejszych i najbardziej estetycznych wyborów. Nadają pomieszczeniom przytulności, zachęcając do tego, aby na nich przysiąść, wypić kawę, zjeść dobry deser, poczytać książkę – po prostu się zrelaksować. Ale to właśnie sprzyja powstawaniu plam. I o ile usunięcie lekkich plam, które powstają na gładkich powierzchniach, takich jak skóra, czy skaj, nie spędzają nikomu snu z powiek, o tyle w przypadku tapicerki może to być bardziej czasochłonne zajęcie. A co dopiero, kiedy pojawią się trudniejsze plamy…
2023-03-14, 11:00
Hotelowa ekipa do zadań specjalnych
Organizacja eventu to spore wyzwanie nie tylko dla osoby oddelegowanej do tego zadania przez firmę, ale także dla obiektu, w którym jest on organizowany. Niejednokrotnie trzeba wziąć pod uwagę wiele zmiennych, a przy tym dopracować plan wydarzeń niemal co do minuty.
2023-03-10, 11:00
Czyszczenie łazienki w hotelu
Czyszczenie łazienki w hotelu to zmora każdego działu housekeepingu. Nie dość, że ta praca nie jest ani trochę przyjemna, to jeszcze do czyszczenia używa się mocnych środków chemicznych, które są drażniące.  Na dodatek trzeba chuchać i dmuchać, aby na powierzchniach nie pozostały żadne smugi czy zacieki. Tak – osoby sprzątające łazienki, czy to te domowe, czy w hotelu – nie mają wcale łatwego zadania. Przedstawiamy więc najczęstsze problemy i sposoby, jak sobie z nimi poradzić.
2023-03-07, 11:00
Koncentraty, prosty sposób na oszczędność
Początek nowego roku to czas na analizę tego, co wydarzyło się w tym ubiegłym, ale także snucie planów na następne dwanaście miesięcy. Dyrektorzy obiektów na polecenie właścicieli dwoją się i troją, aby zmniejszyć koszty utrzymania hoteli, jednocześnie jednak nie obniżając jakości świadczonych usług. Zadają kierownikom działów pytania – „Co możecie zrobić, aby ograniczyć wydatki w Waszych departamentach?”. Szczególny nacisk kładziony jest na housekeeping, w którym zużycie produktów jest naprawdę duże, a często nie do końca kontrolowane. Więc – co może zrobić kierownik służby pięter, aby zoptymalizować koszty działalności swojego działu? Mamy sposób na oszczędność.
2023-03-01, 08:54
Na co należy zwrócić uwagę, wybierając zmywarkę do restauracji?
Wynajem urządzeń zmywających do restauracji może być dostępny i prosty jak nigdy wcześniej. Jak to możliwe? Co przede wszystkim powinno przykuć uwagę przedsiębiorcy? Na czym się skupić, aby dokonać najlepszego wyboru? Podpowiadamy na przykładzie oferty, jaką przygotowała dla restauratorów firma Classeq, lider na rynku sprzętu zmywającego do kuchni restauracyjnych.
2023-02-28, 11:00
Henryk Śnieżek - prawdopodobnie najstarszy pracownik hotelu [wywiad]
Klimat danego obiektu to nie tylko jego lokalizacja, wystrój, czy jakość oferowanych usług. To przede wszystkim ludzie, którzy go tworzą.
2023-02-27, 11:00
Trzy sposoby na zachęcenie do bezpośrednich rezerwacji hotelowych
Jako właściciel hotelu chcesz wypełnić pokoje bez niepotrzebnego napełniania kieszeni osób trzecich pieniędzmi, które mogłyby trafić do Ciebie. Prawda?
2023-02-24, 11:00
Hotel w chmurze. Zarządzaj obiektem skąd chcesz
Masz wrażenie, że będąc managerem w hotelu, powinieneś spędzać w obiekcie niemal całą dobę? Ledwo wyjedziesz, a telefony z pytaniami od pracowników, czy właścicieli zaczynają się urywać. Masz wrażenie, że powinieneś znać wszystkie dane z systemu na pamięć. Pracownicy pytają o przydzielenie rabatu dla jednej z wielu założonych w systemie rezerwacji, właściciel o dane dotyczące obłożenia, czy przychodu. Czy naprawdę manager musi znać te wszystkie informacje na pamięć?
2023-02-23, 11:00
Opinie o hotelu, a organizacja wydarzeń w obiekcie
Organizacja konferencji to nie lada wyzwanie, szczególnie jeśli chodzi o wybór odpowiedniego miejsca. Idealny hotel na zorganizowanie konferencji powinien spełniać szereg kryteriów, które zapewnią uczestnikom komfort i bezproblemowy przebieg wydarzenia.
2023-02-22, 11:00
Jak nie dać plamy czyszcząc… plamy?
Hotel to miejsce, w którym bardzo łatwo o powstanie różnego rodzaju zabrudzeń i plam, a usuwanie trudnych plam to nieodłączny element codziennej pracy housekeepingu. Dotyczy to nie tylko restauracji, ale także pokoi hotelowych, gabinetów spa, czy lobby. Wiadomo – ludzie jedzą, piją, często spacerują, przynosząc błoto na butach. W hotelach, które akceptują zwierzęta, dochodzą do tego zabrudzenia z psich, czy kocich łapek.
2023-02-21, 10:00
Czy zmiany zawsze muszą być czasochłonne?
Często zdarzają się sytuacje, w których managerowie, czy pracownicy nie są zadowoleni z działania hotelowego systemu PMS. Chętnie zmieniliby go na inny, przeraża ich jednak wizja chaosu związanego z przenoszeniem informacji z systemu do systemu i konfigurowaniem nowego PMS-a z programami obsługującymi różne działy.
2023-02-16, 14:37
Bezpieczny i zdrowy pracownik to zadowolony pracownik.
Rano dzwoni telefon. „Szefie, nie przyjdę dziś do pracy, bo wyskoczyła mi na dłoniach alergia, całe są spuchnięte” – czy zdarzyło Wam się słyszeć takie słowa od pracownika mającego styczność ze środkami czyszczącymi? I to w momencie, kiedy pracy jest mnóstwo, a wykruszenie się tej jednej osoby powoduje niemałą dezorganizację w dziale? Zapewne nie raz. Może to mieć miejsce zarówno w kuchni, restauracji, jak i dziale housekeepingu. Często powoduje konieczność dłuższego leczenia, a co za tym idzie, przebywania pracowników na zwolnieniu lekarskim. Co można zrobić, aby zapobiec takim sytuacjom?
2023-02-14, 10:49
Wirtualny spacer po hotelu – rozwiązanie dla segmentu MICE i nie tylko
Czy zdarzyło Ci się kiedyś przyjechać do hotelu, który w rzeczywistości wyglądał inaczej, niż go sobie wyobrażałeś, oglądając zdjęcia w internecie? Wiele osób odpowie - tak. I nie wynika to wcale ze złych praktyk, czy mocnego retuszu zdjęć, a z ludzkiej percepcji. Obrazy bowiem działają na nasze emocje oraz wyobraźnię, zatem zapamiętujemy nie stricte to, co zobaczyliśmy, a to, co poczuliśmy.
2023-02-10, 09:36
Jak wybrać profesjonalne środki czystości?
Co jest najważniejsze w hotelu i restauracji? Z jednej strony wszystko zależy od indywidualnego podejścia – w końcu ile ludzi, tyle opinii. Niektórzy odpowiedzą, że panujący tam klimat, wystrój wnętrz, czy jakość obsługi. Jest jednak jedna rzecz, na którą uwagę zwracają wszyscy Goście – czystość. Mimowolnie zwracamy uwagę na zapach, stan umeblowania i wykładziny, czystość toalet i łazienek, czy stan pościeli i ręczników w pokoju hotelowym.
2023-02-07, 11:30
Jaka powinna być idealna zmywarka? Podpowiadamy.
Niezawodna i prosta w obsłudze oraz niedroga w utrzymaniu zmywarka. Brzmi niewiarygodnie? Tak może się wydawać, dopóki nie pozna się oferty na wynajem sprzętu zmywającego firmy Classeq. Warto sprawdzić, co proponuje lider na światowym rynku zmywarek kapturowych i podblatowych.
2023-02-07, 11:00
Najczęstsze rodzaje oszustw z wykorzystaniem kart kredytowych w branży hotelarskiej
Hotele są postrzegane jako łatwy cel dla oszustów. Jeśli Twój personel jest niedoświadczony lub pracownicy wracają po dłuższych okresach nieobecności, zwiększa się prawdopodobieństwo pomyłki. Gdy dodatkowo chcesz szybko nadrobić straty z pandemii, rośnie ryzyko, że padniesz ofiarą oszustwa z użyciem karty kredytowej.
2023-02-01, 11:34
Prawdopodobnie najstarszy pracownik polskiej branży hotelarskiej
Jak co roku, poza czasem pandemicznym, Airport Hotel Okęcie zorganizował Spotkanie Świąteczne dla pracowników i współpracowników. Tym razem odbyło się ono 20 grudnia.
2023-01-31, 10:51
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy | Zgoda cookies
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.