Dlaczego zapach w hotelu jest ważny?
Zachwyć Gości hotelowych zapachem. Węch to jeden z najbardziej niedocenianych zmysłów. Niesłusznie, bo ma znaczący wpływ na nasze codzienne życie. Zmysł węchu pełni istotną rolę w ostrzeganiu nas przed potencjalnymi zagrożeniami. Wpływa na nasze wybory żywieniowe, a także na ilość spożywanego jedzenia. Co więcej, oddziałuje również na nasze zachowanie, kształtując nasze reakcje i decyzje.
2023-10-31, 12:00

Dlaczego zapach w hotelu jest ważny?

Mimo że dopóki nie mamy do czynienia z zapachem wyjątkowo intensywnym, nie zwracamy większej uwagi na zapach w pomieszczeniach, trafia on do nas podświadomie. Dlatego zapach w hotelu odgrywa istotną rolę, ponieważ ma wpływ na ogólne doświadczenie gości.

Dzięki niemu możemy zrobić dobre pierwsze wrażenie i sprawić, że nasi Goście już od progu poczują się u nas dobrze. Odpowiednio dobrany, może tworzyć atmosferę komfortu i relaksu w hotelowym holu, lobby, restauracji, czy spa. Odświeżający lub kojący, może pomóc gościom odprężyć się i cieszyć się pobytu.

Zapach może być także częścią strategii budowania marki hotelu. Wprowadzenie charakterystycznego aromatu, który jest powiązany z marką obiektu, może pomóc w wykreowaniu rozpoznawalnego wizerunku i wyróżnieniu się spośród konkurencji.

Jak pachnie relaks?

Na to pytanie uzyskamy tyle odpowiedzi, ilu ludzi będzie na nie odpowiadać. Każdy z nas bowiem inaczej reaguje na dane zapachy. Istnieją jednak aromaty przez większość uważane za przyjemne i relaksujące. Należą do nich lawenda, mięta, drzewo sandałowe, czy wanilia. Często kojarzona z właściwościami relaksacyjnymi lawenda ma delikatny, kwiatowy zapach, który może pomóc w uspokojeniu i redukcji stresu. Świeży zapach mięty może działać orzeźwiająco i relaksująco. Drzewo sandałowe ma bogaty, drewniany aromat, który wielu osobom kojarzy się z relaksem i medytacją. A zapach wanilii jest często postrzegany jako przyjemny i kojący.

Zapach jak z perfumerii

Zapachy potrafią wywoływać wspomnienia i skojarzenia z różnymi doświadczeniami. Konkretny aromat może przywołać na myśl podróż, dzieciństwo lub ulubioną potrawę, co może wpływać na emocje i postrzeganie obiektu przez Gości.

Warto więc zainwestować w odświeżacze powietrza, które są naprawdę wysokiej jakości. Ich zapach nie jest płaski i sztuczny, nie drażni i utrzymuje się przez dłuższy czas. Jak najprawdziwsze perfumy.

Marka Clinex wypuszcza właśnie nową linię wyjątkowych odświeżaczy powietrza AeroBreeze. To nowoczesne i niezwykle wydajne produkty w postaci lekkiej mgiełki do codziennego stosowania we wszystkich wnętrzach. Posiadają specjalną technologię oczyszczania powietrza z nieprzyjemnych zapachów i pozostawia przyjemny aromat. Kompozycja zapachowa AeroBreeze Friends to odświeżający zapach, który przywołuje na myśl pierwsze promienie letniego słońca i egzotycznych owoców. AreoBreeze Lady to inspirowany damskimi nutami perfumeryjnymi zapach, który pozwala ozdobić wnętrza zmysłowym, ciepłym zapachem. Kompozycja zapachowa AeroBreeze Man inspirowana jest natomiast męskimi nutami perfumeryjnymi – przyjemnym, eleganckim zapachem.

KONTAKT / AUTOR
Anna Horeca
Biuro Prasowe Horeca
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.