Ludzie, których na co dzień nie widać w hotelu
Hotel to ludzie. To oni tworzą klimat miejsca, dbają o jakość pobytu Gości, zarówno mając z nimi bezpośredni kontakt, jak i będąc „na zapleczu”. I o ile pracownicy obsługujący Gości podczas ich pobytu są wyraźnie zauważalni, o tyle często zapominamy o pracownikach, których na co dzień nie widać. A niesłusznie! To oni bowiem dbają o to, aby wszystko w hotelu działało jak trzeba.
2023-03-20, 10:00

Niewidoczny bohater hotelu

Jednym z takich niewidocznych bohaterów jest Szef Działu Technicznego Airport Hotel Okęcie – Artur Warzyński. To on jest odpowiedzialny za stan techniczny całego obiektu, wszystkich jego urządzeń oraz pomieszczeń. Jak to się stało, że związał się z Airport Hotel Okęcie? Czym się zajmuje i jak wygląda jego codzienna praca? Zadaliśmy mu to i kilka innych pytań.

Jak wyglądały początki Pana współpracy z hotelem?

Pierwszy raz w hotelu pojawiłem się drugiego stycznia 2020 roku jako pracownik firmy Deli Lampex, która była wykonawcą instalacji elektrycznych w obecnym Airport Hotel Okęcie. A już we wrześniu tego samego roku zaproponowano mi rozpoczęcie pracy na stanowisku konserwatora w Hotelu. Początki nie były łatwe. Dostałem pod opiekę techniczną cały budynek ze wszystkimi urządzeniami oraz infrastrukturą. Z wykształcenia jestem technikiem elektrykiem, więc o pozostałych branżach nie wiedziałem zbyt dużo, ale szybko nadrobiłem braki.

Co sprawiło, że został Pan w hotelu?

Mimo nie najłatwiejszych początków, praca zaczęła dawać mi coraz więcej satysfakcji. Każdego dnia uczyłem się nowych rzeczy, nawiązywałem znajomości i kontakty z firmami serwisowymi współpracującymi i uczestniczącymi w budowie Hotelu. To było bardzo ciekawe i rozwojowe.

Czym dokładnie się Pan zajmuje?

Jako Szef Działu Technicznego mam na głowie wiele rzeczy. Zajmuję się wszystkim, co jest w hotelu - od najdrobniejszych napraw, po duże zaplanowane remonty. Dbam o to, aby budynek miał wykonywane wszystkie obowiązkowe przeglądy okresowe, a także planuję pracę podległego zespołu techników hotelowych.

Czy staż pracy w hotelu ułatwia Panu pracę?

Zdaję sobie sprawę, że wieloletni pracownik to dla firmy zarówno skarb, jak i wyzwanie. Poza tym, że jest to osoba zaufana, skuteczna i perfekcyjnie zna firmę, to jest to też pracownik, którego trudniej motywować i odpowiadać na jego oczekiwania. Airport Hotel Okęcie jednak stawia czoła temu wyzwaniu. Jest lojalnym pracodawcą, gdzie doceniane są wysiłki i indywidualne sukcesy. Dzięki temu miałem możliwość rozwoju i dziś jako Szef Działu Technicznego mogę pochwalić się lojalnym oraz zgranym zespołem fachowców.

Uważam, że wieloletni staż znacznie ułatwia mi pracę. Doskonale znam organizację, a także każdy zakamarek hotelu i jego funkcjonowanie. Przez lata poznałem tu wielu wspaniałych ludzi, z niektórymi nawet nawiązałem silne przyjaźnie. Poza mną jest tu duża część zespołu pracująca od lat, dzięki czemu mamy do siebie pełne zaufanie i potrafimy rozwiązać każdy problem.

Co najbardziej lubi Pan w swojej pracy?

Zawsze szukam sposobów na stawianie sobie wyzwań i osiąganie wyżyn w moim rozwoju zawodowym, a praca na obecnym stanowisku jest w stanie mi to zapewnić.

Ważna jest także atmosfera w pracy, ponieważ spędzamy tam bardzo dużą część swojego życia. Mam to szczęście, że w naszej firmie panuje atmosfera wzajemnego szacunku i zaufania, wobec tego praca staje się przyjemnością. Poza tym Zarząd Airport Hotel Okęcie potrafi słuchać potrzeb pracowników i jest pracodawcą stabilnym oraz wypłacalnym, co jest bardzo ważne w obecnych niepewnych czasach.

Airport Hotel Okęcie**** działa od 2001 roku i mieści się w Warszawie, 800. metrów od lotniska, przy ul. Komitetu Obrony Robotników 24. Posiada 263 pokoi, z 515 miejscami noclegowymi. Hotel specjalizuje się w ofercie biznesowej, MICE, dysponuje imponującym centrum konferencyjno-eventowym, na które składa się: 17 sal konferencyjnych o powierzchni 2200 m2. Jego znakiem rozpoznawczym jest doskonała kuchnia, której specjałów kosztować można w pięciu punktach gastronomicznych: restauracjach, barach i czekoladziarni, rozlokowanych w różnych częściach hotelu. Do dyspozycji Gości ponadto są Centrum fitness oraz Centrum Wellness, bezpłatny Shuttle bus na lotnisko i z powrotem.

Infrastruktura, zaplecze, wyposażenie hotelu, a także zgrany zespół profesjonalistów wykonujących swoją pracę z pasją, umożliwiają realizację każdego wydarzenia biznesowego. Strona www: https://airporthotel.pl/

KONTAKT / AUTOR
Anna Horeca
Biuro Prasowe Horeca
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.