Airport Hotel Okęcie z dobrą energią dla chorych dzieci
Airport Hotel Okęcie często gości w swoich wnętrzach konferencyjnych prestiżowe wydarzenia, którym towarzyszą różnorodne akcje charytatywne. A jako podmiot odpowiedzialny społecznie - z wrażliwym na świat i drugiego człowieka personelem - równie często podejmuje działania wspierające innych. W grudniu, miesiącu, który kojarzy się z obdzielaniem dobrem, hotelarze postanowili umilić dzieciom przebywającym w warszawskim Centrum Zdrowia Dziecka pobyt w placówce. Wcielając się w rolę Świętego Mikołaja, przekazali chorym maluchom 150. ręcznie wykonanych maskotek z metką ich przyjaciela - Airport Hotel Okęcie.
2022-12-28, 09:30

- To pierwsza transza pluszaków przekazana przez zarząd i zespół naszego hotelu, która trafiła naszym shuttle busem do chorych dzieciaczków leczonych w warszawskim szpitalu. Wszystkie te maskotki są piękne i niepowtarzalne, każda z nich została uszyta ręcznie. Cieszymy się, że ich widok sprawił wiele radości zarówno sympatycznej opiekunce chorych maluchów pani Kasi jak i dzielnym pacjentom, którzy je otrzymali – mówi Ewa Grosik, dyrektor Działu Sprzedaży Airport Hotel Okęcie.

Mimo „gorącego” pod względem liczby wydarzeń okresu w Airport Hotel Okęcie, uwijania się przy eventach takich jak m.in. wigilie dla firm, duże konferencje i prestiżowe gale podsumowujące kończący się rok przez różnorodnych klientów biznesowych, jego zabieganemu zespołowi nie brak czasu na codzienne działania CSR oraz wyjątkowe akcje jakie w ramach swojego planu społecznej odpowiedzialności biznesu organizuje. Mikołajkowa przesyłka pluszaków nie jest jedyną, jaką hotel zamierza obdarować chore dzieci z warszawskiego centrum. Kolejna „góra” maskotek, które umilają maluchom czas i poprawiają nastrój, właśnie się szyje.

- Następną dostawę pluszaków prawdopodobnie przekażemy dzieciom po nowym roku, w styczniu – zapowiada Jacek Piasecki, Dyrektor Generalny Airport Hotel Okęcie. - Pomoc najmłodszym zawsze pozytywnie nas nakręca. Nie ma nic wspanialszego niż szczery uśmiech małych pociech. Chcemy, by poprzez te drobne gesty, dzieci czuły, że mimo trudności, jakie ich spotykają, chorób, z którymi się zmagają, tęsknotą za domem na szpitalnym łóżku, czuły że na zewnątrz są ludzie, których nie znają, ale którzy rozumieją, co one przeżywają, ludzie którzy myślą o nich i wysyłają im dobrą energię z życzeniami powrotu do zdrowia – dodaje.

Cieszą dobre podjęte przez warszawskich działania hotelarzy. Oby tak dobrej energii na biznesowym rynku było jak najwięcej, a świat będzie stawał się lepszy.

Airport Hotel Okęcie**** działa od 2001 roku i mieści się w Warszawie, 800. metrów od lotniska, przy ul. Komitetu Obrony Robotników 24. Posiada 263 pokoi, z 515 miejscami noclegowymi. Hotel specjalizuje się w ofercie biznesowej, MICE, dysponuje imponującym centrum konferencyjno-eventowym, na które składa się: 17 sal konferencyjnych o powierzchni 2200 m2. Jego znakiem rozpoznawczym jest doskonała kuchnia, której specjałów kosztować można w pięciu punktach gastronomicznych: restauracjach, barach i czekoladziarni, rozlokowanych w różnych częściach hotelu. Do dyspozycji Gości ponadto są Centrum fitness oraz Centrum Wellness, bezpłatny Shuttle bus na lotnisko i z powrotem.

Infrastruktura, zaplecze, wyposażenie hotelu, a także zgrany zespół profesjonalistów wykonujących swoją pracę z pasją, umożliwiają realizację każdego wydarzenia biznesowego. Strona www: https://airporthotel.pl/

KONTAKT / AUTOR
Anna Horeca
Biuro Prasowe Horeca
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.